Aktualności

Wzrost wartości mediowej suwalskiego klubu

Ekwiwalent reklamowy, nazywany również wartością ekwiwalentu reklamowego (Advertising Value Equivalency, AVE), to wskaźnik używany w public relations i marketingu, który mierzy wartość mediową działania PR lub marketingowego poprzez szacowanie, ile kosztowałoby uzyskanie tej samej przestrzeni mediowej za pomocą reklamy płatnej.

Przykładowo, jeśli firma zorganizowała wydarzenie, które zostało opisane w artykule w gazecie, ekwiwalent reklamowy tego artykułu to koszt, który firma musiałaby ponieść, aby umieścić w swoim miejscu płatną reklamę o takim samym rozmiarze i pozycji.

W raporcie podsumowującym sezon 2022/2023 czytamy, że partnerzy Ślepska Malow Suwałki wypracowali wartość mediową na kwotę... 89 milionów 119 tysięcy 139 złotych i 32 groszy! W praktyce oznacza to wzrost w stosunku do sezonu 2021/2022 aż o 22,41%.

Dziękujemy wszystkim sponsorom biało-niebieskich za nieoceniony wkład w rozwój suwalskiej siatkówki i dokładanie kolejnych cegiełek do budowy bardzo stabilnego ośrodka sportowego. #RazemMożemyWięcej

Powrót do listy