Netto nowym partnerem ŁKS Commercecon Łódź
Netto Polska – wywodząca się z Danii sieć handlowa – jest obecna w Polsce od 28 lat. W ciągu niemal trzech dekad marka zapewniła sobie ugruntowaną pozycję wśród sieci handlowych. Z wielką przyjemnością możemy ogłosić, że Netto Polska zostało partnerem ŁKS Commercecon Łódź w sezonie 2023/2024!
Pod szyldem Netto Polska działają 664 sklepy, z czego ponad 40 w województwie łódzkim. Sklepy Netto: godziny otwarcia, adresy, mapa | Netto. Firma posiada również pięć centrów dystrybucyjnych.
W sklepach naszego nowego partnera można znaleźć szeroki asortyment artykułów spożywczych w atrakcyjnych cenach. Sieć stawia duży nacisk na świeżość i jakość, szczególnie w koncepcie z Zieleniaka, w ramach którego oferowany jest bogaty wybór warzyw i owoców oraz Prosto z Pieca, który pozwala oferować pachnące, odpiekane kilka razy dziennie pieczywo. Netto oferuje produkty marek własnych, które charakteryzują się wysokim stosunkiem jakości do ceny, a klienci chętnie po nie sięgają. Jednocześnie wygląd sklepów wyróżnia się wśród innych sieci, czerpiąc ze swoich skandynawskich korzeni.
– Netto od lat wspiera lokalne społeczności. Chcemy być i jesteśmy dobrym sąsiadem. Współpraca z ŁKS Commercecon Łódź jest nieprzypadkowa, sportowy duch oraz mentalność zwycięzcy to wartości, które cenimy i wspieramy. Granie w jednej drużynie z mistrzem Polski na pewno zapewni nam wspaniałe miesiące sportowych emocji. Trzymamy kciuki za ŁKS, a fanów zapraszamy na zakupy do sklepów Netto – to słowa przedstawiciela Netto, Jacka Łukomskiego.
– Bardzo się cieszymy z nawiązania współpracy z siecią handlową NETTO, która w naszym mieście ma sporo sklepów i ugruntowaną pozycję na rynku. Dla naszych kibiców jest to też jasny przekaz, że właśnie te sklepy wspierają drużynę siatkarek i warto chociażby dlatego tam planować swoje zakupy. Mam nadzieję, że ta współpraca będzie długofalowa i z upływem czasu będzie się jeszcze rozwijać – przyznał wiceprezes ŁKS Commercecon Łódź, Bartosz Wencław.
Pierwsze efekty współpracy Netto Polska i ŁKS Commercecon Łódź można było zobaczyć podczas I Międzynarodowego Memoriału Michała Cichego, który odbył się w dniach 8-10 września w łódzkiej Sport Arenie. Nasz partner ufundował upominki zarówno dla zawodniczek zespołów młodzieżowych, jak i seniorskich, które wzięły udział w turnieju.
Jesteśmy przekonani, że jest to początek bardzo owocnej współpracy!
Z okazji 28. urodzin Netto Polska sieć przygotowała dla wszystkich klientów wiele atrakcyjnych promocji oraz konkurs, w którym można wygrać rok darmowych zakupów oraz bony zakupowe. Szczegóły konkursu znajdziecie na stronie partnera: netto.pl/urodziny.