DPD Polska i PGE Skra Bełchatów kontynuują współpracę w sezonie 2022/2023
DPD Polska jest częścią DPDgroup – drugiej pod względem wielkości międzynarodowej sieci kurierskiej, która z poszanowaniem zasad zrównoważonego rozwoju doręcza codziennie 8,4 mln przesyłek na całym świecie. DPD Polska jest jednocześnie liderem rynku przesyłek kurierskich w naszym kraju – z firmą współpracuje ponad 10 tys. kurierów, którzy w 2021 r. dostarczyli w Polsce 226,5 mln paczek.
DPD Polska w centrum zainteresowania stawia klienta i jego potrzeby, stąd dynamiczny rozwój innowacyjnych usług kształtujących trendy w całej branży kurierskiej. Firma była w Polsce pionierem usługi opłacania przesyłki pobraniowej kartą u kuriera. Wygodę nadań i odbiorów zapewnia sieć blisko 12,5 tys. punktów DPD Pickup oraz DPD Pickup Oddziałów Miejskich, w których można wygodnie nadać, odebrać lub zwrócić zamówienie. W 2021 r. DPD Polska rozwinęła usługę DPD Food.
DPD Polska stawia na personalizację usług, rozwijając narzędzia włączające odbiorcę w logistykę doręczenia, takie jak aplikacja DPD Mobile czy portal, dzięki którym konsument może zarządzać przesyłką. Ze względu na rosnącą mobilność, klient chce decydować o tym gdzie, kiedy i jak odbierze swoją przesyłkę. W odpowiedzi na te oczekiwania, DPD Polska oferuje 3 opcje dostawy: kurierską, w punkcie odbioru lub automacie. Prym wiedzie dostawa kurierska pod wskazany adres, jednak rośnie popularność odbiorów w punktach DPD Pickup i automatach paczkowych. Wyboru opcji doręczenia można dokonać zarówno w momencie zakupów w sklepie internetowym, jak i później, gdy okaże się, że kurier nie zastanie odbiorcy w domu.
DPD Polska proponuje również innowacyjne usługi dla biznesu, takie jak DPD Today, która gwarantuje dostarczenie przesyłki jeszcze w dniu nadania w największych miastach i Dostawy Nocne, ułatwiające sklepom stacjonarnym dużych sieci przygotowanie się do codziennej sprzedaży.
– DPD Polska wspiera PGE Skrę Bełchatów już od 2018 r. Cieszymy się, że także w sezonie 2022/2023 możemy kontynuować tę współpracę jako oficjalny partner logistyczny klubu. To dla nas jasny sygnał, że partnerstwo spełnia wszystkie oczekiwania klubu – komentuje Łukasz Zembowicz, dyrektor sprzedaży i marketingu, członek zarządu DPD Polska.
– PGE Skra Bełchatów jest klubem o zasięgu ogólnopolskim, posiadającym kibiców w każdym zakątku naszego kraju. Dlatego tak ważna jest dla nas współpraca z renomowanym partnerem w zakresie logistyki, zapewniającym szybką realizację zamówień z oficjalnego Sklepu Kibica oraz sprawną obsługę klubowej korespondencji. To dla nas sprawdzone w ostatnich latach partnerstwo, więc cieszę się, że kontynuujemy je w bieżącym sezonie – dodaje Konrad Piechocki, prezes KPS Skra Bełchatów SA.
Więcej informacji o działalności i usługach DPD Polska znaleźć można na stronie internetowej firmy.